آخرین اخبار
کد مطلب: 80185
قدرت نظامي ايران در دريا براي پاسخ سخت به تهديد دشمنان آماده است
تاریخ انتشار : 1393/05/18 13:29:52
نمایش : 1861
فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: پيشرفت هاي نظامي ارتش جمهوري اسلامي ايران اکنون به جايگاهي رسيده است که پاسخ آن براي تهديدکنندگان کشورمان،واکنشي سخت خواهد بود.
به گزارش سلام لردگان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امير دريادار حبيب‌الله سياري روز جمعه در يادواره سرلشگر شهيد منفرد نياکي که در روستاي نياک از توابع بخش لاريجان شهرستان آمل برگزار شد، افزود: ارتش ايران در منطقه و در فرا منطقه همه‌چيز را رصد مي‌کند و هرگونه حرکتي را تحليل مي‌کند و متناسب با موقعيت، ظرفيت‌هاي لازم را در نيروهاي مسلح ايجاد مي‌کند.

وي ادامه داد: اکنون با تلاش و همت شبانه‌روزي نيروهاي جان‌برکف نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امنيت کالا و ناوگان باربري خطوط کشتيراني ايران در درياهاي آزاد و اقيانوس‌ها در کنترل کامل است و جواب دندان‌شکني در صورت حمله دزدان دريايي خواهد داد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش ايران، با تأکيد بر اين‌که از رصد تهديدات دشمن غافل نيستيم، گفت: ارتش در کنار ساير نيروهاي مسلح اجازه هيچ حرکتي را به دشمنان نخواهد داد و هر تهديدي که جنبه عملي و عيني به خود گيرد در همان ابتدا سرکوب خواهد کرد.

امير دريادار سياري، به انجام مأموريت ناوگروه‌هاي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي آزاد، خليج عدن، درياي سرخ و غيره اشاره کرد و گفت: نيروي دريايي ارتش در آب‌هاي بين‌المللي افتخارآفريني مي‌کنند و در جنگ سخت تمام تجهيزات را براي مقابله با دشمن به کار مي‌گيريم.

وي، دشمن‌شناسي، دشمن‌ستيزي، اميد به آينده، توکل به خداوند، مديريت جهادي، علم و دانش و مؤمن بودن را نشان‌دهنده اقتدار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران دانست و با تأکيد بر آمادگي براي مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان، خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مقابل جنگ سخت رژيم بعثي ايستادگي کردند و پيروز شدند و امروز نيز از هياهوي دشمن هراسي ندارد و در مقابل هر دشمني ايستادگي خواهد کرد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش به راهکاري‌هاي مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: ولايتمداري نخستين راهکار مقابل با تهاجم فرهنگي دشمن است و آنچه مقام معظم رهبري مي‌فرمايد بايد دنبال کنيم.

به گزارش ايرنا، امير سياري در بخش ديگري از سخنان خود، اقتدار و سربلندي امروز کشور را به برکت خون‌هاي پاک شهيدان و رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري دانست و تأکيد کرد: اگر در عرصه‌هاي بين‌المللي مسئولان سياسي ايران بااقتدار سخن مي‌گويند، اين قدرت را مرهون خون شهدا هستيم.
فرمانده نيروي دريايي ارتش از سرلشکر شهيد منفرد نياکي به‌عنوان مرد شکست‌ناپذير دوران دفاع مقدس يادکرد و گفت: شهيد منفرد نياکي پس از بازنشستگي نيز دست از مجاهدت‌ها نکشيد و تا پاي شهادت از کشور دفاع کرد.

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس